Mes su armians galvojam nuo kitų metų pradžios pabandyti suorganizuot workshopą forume į kurį kviečiam prisijungt visus kurie nori atsinaujinanti savo porfolios ir išmokt kažką naujo apie game artą.Nesam kažkokie super duper artistai, bet turim sukaupę šiek tiek patirties dirbant su žaidimų assetais ir galėtume pasidalint patirtim per forumą jeigu atsirastų norinčių prisijungt. Mes galėtume papaišyt overpaintus, pafeedbackint ir šiaip suteikt naudingų patarimų.
Lygiagrečiai su visais darytume assetus ir stengumėmės aprašyt sunkesnius proceso niuansus, kad visiem būtų naudos.Stilius assetų būtų realistiškas toks kaip dabartiniai high-end žaidimai. Pavydžiui, ginklai, kuprinės, aplinkos propsai ar kažkokie paprastesni objektai kuriuos būtų įmanoma pabaigt. Geriau turėt pilnai ir gražiai pabaigtą mažesnį assetuką negu kažkokį grandiozinį nedadarytą projektą.
Conceptus reiktų išsirinkt tokius kuriuose būtų bent keli skirtingi materialai (metalas, oda, audinys ar pan.) tokiu budu galima pažaist su spec/gloss mapais ir pasimokint išgaut skirtingus materialus.
Visa workshopo eiga turėtu būt maždaug tokia:
1)Kiekvienas dalyvis iširenka sau conceptą arba mes su Armians išrenkam conceptus pagal kuriuos būtų galima daryt assetus
2)High poly modeliavimas
3)Low poly modeliavimas
4)Teisingas UV sudėliojimas
5)Bakinimas
6)Textūravimas
7)Prezentacija
Viskam manau reiktų kokių 3-4 menesių nes visi turi darbus, mokslus ir t.t. manau tokio laiko tarpo visiem užtektų pilnai pabaigt savo assetą.
Jeigu pasisektų toks workshopas ir būtų bent keletas žmonių kurie visgi sėkmingai užbaigtų savo assetus tada gal būtų galima galvot apie kažkokią sudėtingesnę temą.
Įdomu būtų išgirst jūsų nuomonę, pasiūlymus ir pageidavimus.
Paskutinis redagavo: noen 2013-12-31, 14:24