Zbrush & MUDBOX
Gal kas zinot su kuo geriau pradeti su Autodesk MUDBOX ar su Zbrush geriau 🙂 ?
su kuriuo lengviau butu mokytis kurio yra daugiau tautorialu (pamoku) ?
patarkit 🙂
su kuriuo lengviau butu mokytis kurio yra daugiau tautorialu (pamoku) ?
patarkit 🙂
0 Taškai
Imk abu
--
'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai
Man labiau patinka mudbox, dėl sąsajos logikos panašumų su Maxu. Bet šiaip zbrushas populiaresnis, matyt ir geresnis.
Visgi geram skulptoriui ir molis tinka, o tokiam (kaip aš) kur rankos kreivos tai softas nepadės.
Visgi geram skulptoriui ir molis tinka, o tokiam (kaip aš) kur rankos kreivos tai softas nepadės.
0 Taškai
As tai siulau zbrush kuris yra toli toli pazenges palyginus su mudboxu ,o mudboxas tik dabar bando pasivyt ZB bent jau kol pasivys sakyciau griebk zbrush.
0 Taškai
ir kuo gi zb taip pažengęs labiau už mudboxą?
p.s čia ne interesų konfliktas pats esu zbrusheris, man mudboxas kažkaip ne.
bet nematau kuo jau zb taip labai pažengęs, jo net 64bitų nera
p.s čia ne interesų konfliktas pats esu zbrusheris, man mudboxas kažkaip ne.
bet nematau kuo jau zb taip labai pažengęs, jo net 64bitų nera
0 Taškai
Nepažįstu Mudboxo, bet rekomenduoju būten jį, ypač jei nebūsi charakterių modeliuotojas, t.y. nebus tavo pagrindinis softas, o tik pagalbinis prie maxo ar mayaos. Paprasčiausiai todėl, kad jį žymiai lengviau perprasi, nes windowsinis interfeisas, bei neturi tų visų pixoliams skirtų funkcijų, dėl kurių zbrushas pradedentiesiems įneša daug painiavos. Be to, kiek suoprantu mudboxas naudoja vga, kaip pagrindinį variklį, zbrushas procesorių ir ramus. Tad jei turėsi gerą vga, tai virškins daug polygonų, nors daug apie tai nežinau - taigi tik paskalos 😀
Asmeniškai man kas patinka zbrushe tai ta galybė visokiausių teptukų, kurių nžn ar yra mudboxe, taip pat tiesioginis paintinimas ant objektų, taip pat ir projection masteris (kai gali pantinti ant hi-res tekstūrų), taip pat Zskech'ai, retopology, hard surface... a bla, man patika zbrushas, ir galiausiai tie visi pažadai tiesiogiai integruoti su kitais 3d paketais..... Bet painus, bo turi dau ne visai būtinų funkcijų, taip pat crashina dažnai, bei neišnaudoja vaizdo plokštės, ir.... nėra 64bit versijos, t.y. naudoja mximum 2,5 RAMo.... O zbrushe - daugiau ramų, daugiau polygonų. Žodžiu jei turėsi 8GB ir daugiau RAMsu vis tiek jis jų neišnaudos, bet crashins ir dar "priekaištaus", jog negali atlikti tam tikrų operacijų, nes tipo neturi ramų 🙂
Tai va, galiausiai sunku ką ir patarti.
Beje, yra dar vienas kandidatas 3d Coat, tad gali pasidomėti ir juo...
Asmeniškai man kas patinka zbrushe tai ta galybė visokiausių teptukų, kurių nžn ar yra mudboxe, taip pat tiesioginis paintinimas ant objektų, taip pat ir projection masteris (kai gali pantinti ant hi-res tekstūrų), taip pat Zskech'ai, retopology, hard surface... a bla, man patika zbrushas, ir galiausiai tie visi pažadai tiesiogiai integruoti su kitais 3d paketais..... Bet painus, bo turi dau ne visai būtinų funkcijų, taip pat crashina dažnai, bei neišnaudoja vaizdo plokštės, ir.... nėra 64bit versijos, t.y. naudoja mximum 2,5 RAMo.... O zbrushe - daugiau ramų, daugiau polygonų. Žodžiu jei turėsi 8GB ir daugiau RAMsu vis tiek jis jų neišnaudos, bet crashins ir dar "priekaištaus", jog negali atlikti tam tikrų operacijų, nes tipo neturi ramų 🙂
Tai va, galiausiai sunku ką ir patarti.
Beje, yra dar vienas kandidatas 3d Coat, tad gali pasidomėti ir juo...
--
media
0 Taškai
na del mudboxo truputi nesutinku. mas mane vga gan lieva. bet 4gb ram ir 64bitų mudboxas twarkosi su 16mln poliu lagindamas, bet tvarkosi 🙂
o del zbrusho tai nzn, perejau pr jo naudodamas maxą. ir gan ''šiltai'' jis mane prieme. pora kartu po kelias val leido gan lengvai isiaiskinti pagrindus.
be to kaip ir molinis sakezbrushas turi daug brushų kas palengvina darbą. o del zbrusho ramų neišnaudojimo man truputi nepatinka
dabar krausiu naują pc tikrai nenoriu veltui investuoti į ramus. vien del zb ramus ir perku 😀
ždž o kiek meginau 3dcoatą tai per daug nesubrendęs man po zbrusho, lagina ten kur neturetų. crashina baisiai
o del zbrusho tai nzn, perejau pr jo naudodamas maxą. ir gan ''šiltai'' jis mane prieme. pora kartu po kelias val leido gan lengvai isiaiskinti pagrindus.
be to kaip ir molinis sakezbrushas turi daug brushų kas palengvina darbą. o del zbrusho ramų neišnaudojimo man truputi nepatinka
dabar krausiu naują pc tikrai nenoriu veltui investuoti į ramus. vien del zb ramus ir perku 😀
ždž o kiek meginau 3dcoatą tai per daug nesubrendęs man po zbrusho, lagina ten kur neturetų. crashina baisiai
0 Taškai
pats esu zbrush vartotojas ir nematau saves naudojancio mudbox, bet pripazistu kad mudbox yra lengvesnis naudoti ir lengvesnis ismokti. siaip del populiarumo tai zbrush populeresnis bet tik del gero marketingo. o siaip industrija naudoja kiek mudbox tiek zbrush.
patarciau apsisprest kam tau jo reikia.
jei nori profesionaliai daryt personazus tai zbrush siulau nes jam yra gana geru pluginu kurie tikrai palengvina gyvenima ir paspartina visa darbo procesa
o jei nori tik savo malonumui ar siaip pagalbines programkes tai imk mudbox. maziau smegenis apkraus.
o del tutorialu tai nemazai yra mudboxui skirta bet daugiausiai yra zbrushui.
patarciau apsisprest kam tau jo reikia.
jei nori profesionaliai daryt personazus tai zbrush siulau nes jam yra gana geru pluginu kurie tikrai palengvina gyvenima ir paspartina visa darbo procesa
o jei nori tik savo malonumui ar siaip pagalbines programkes tai imk mudbox. maziau smegenis apkraus.
o del tutorialu tai nemazai yra mudboxui skirta bet daugiausiai yra zbrushui.
0 Taškai
Jei megsti voodoo, magija ir atvirkstine logika tai zbrushas kaip tik.
Mudboxas paprastesnis ir mokintis lengviau. Apie poliu pavezima net nera ka kalbet, nes sculptingas prasideda nuo geru poly modelingo ziniu (yra isimciu su tradiciniais sculptoriai, bet nesigilinam)
As pats naudoju muboxa pacioj pradzioj ir kiek imanoma ilgiau islaikau modeli ten, normalesnis viewportas tai galima geriau formas matyt. O jei jau tikrai neuztenka tada viska is mudboxo persikeliu i Zbrusha.
O kas apie mudboxo atsilikima, tai netgi sakyciau priesingai, paziurekit vien i paintinga kuris palaiko layerius, psd, ir blending mode`us, o zbrushas nezinia kada ides, nes pixologikui svarbiau ten kazkokia nesamoninga animacija ikist. Arba tai kad mudboxo viewporte gali normaliai ziuret realiu laiku ziuret normal. spec ir pan mapus.
Mudboxas paprastesnis ir mokintis lengviau. Apie poliu pavezima net nera ka kalbet, nes sculptingas prasideda nuo geru poly modelingo ziniu (yra isimciu su tradiciniais sculptoriai, bet nesigilinam)
As pats naudoju muboxa pacioj pradzioj ir kiek imanoma ilgiau islaikau modeli ten, normalesnis viewportas tai galima geriau formas matyt. O jei jau tikrai neuztenka tada viska is mudboxo persikeliu i Zbrusha.
O kas apie mudboxo atsilikima, tai netgi sakyciau priesingai, paziurekit vien i paintinga kuris palaiko layerius, psd, ir blending mode`us, o zbrushas nezinia kada ides, nes pixologikui svarbiau ten kazkokia nesamoninga animacija ikist. Arba tai kad mudboxo viewporte gali normaliai ziuret realiu laiku ziuret normal. spec ir pan mapus.
0 Taškai
Ai, dar nepaminėjau vieno dalyko ZBrushe - "Transposer" (įskaitant ir transpose master pluginą). Nežinau ar toks yra Mudboxe, bet labai vertingas dalykas perpozuojant figūras, ar šiaip atliekant kitas operacijas.
Beje, kai kurie color blendingo modai yra ir zbrushe 3.5 bet labai neintuityvūs, bet kad nėįra painting layerių tai saaaad, netgį morph target neveikia su pantinimu.... Taigi, su morph brushu nieko negali "atkurti", kas liečia paintingą.... Ždž, neišvystytas dalykas....
Beje, kai kurie color blendingo modai yra ir zbrushe 3.5 bet labai neintuityvūs, bet kad nėįra painting layerių tai saaaad, netgį morph target neveikia su pantinimu.... Taigi, su morph brushu nieko negali "atkurti", kas liečia paintingą.... Ždž, neišvystytas dalykas....
--
media
0 Taškai
Mudboxe galima ir posint ir importint rigus is maxo mayos berods per FBX, bet tiksliai nezinau kokio sudetingumo rigus jis palaiko.
Cia diskusija be galo.. nes dabar tuoj kasnors ateis ir pasakys kad zbrushe su zspherom galima rigus daryt.
Cia diskusija be galo.. nes dabar tuoj kasnors ateis ir pasakys kad zbrushe su zspherom galima rigus daryt.
0 Taškai
kaip mudboxa nupirko autostalas per tiek 'update' ji isvyste labiau prie game dev.... o zb taip ir liko neutralioj pozicijoj;]]]
mudboxas turi savo pliusu tikrai... jo paint toolai yra 10 kartu patogesni ir geriau isvystitas nei zb...palaiko RT normalmap ir kt...
turi padoria perspektyva ir bei jo macro suderintas su kitais autodesk produktais...
o zb kaip ir sake 🙂 yra sektiek isvikrsicias pvz bet tikrai tai nera blogai.....pati navigacija realiai yra tikrai patogi kaip prie jos pripranti ir supranti kodel taip jie padare 🙂 )....ir apkrautas jis tikrai nera taip basiai 🙂 viska galim ismokt per 1 diena 🙂 )
cia visa kita pripratimo reikalas 🙂
griebk tiek viena tiek kita ir tada automatsikai atsirinksi su kuokiu nori dirbti 🙂 )) esme sitose softose tik viena.....SCULPTINGAS....
sitas dalyka mokinsies laaaaaaabaaaaaiiiii ilgai ir nuobodziai;]]] o softai tikrai neitakos taip stipriai ...
mudboxas turi savo pliusu tikrai... jo paint toolai yra 10 kartu patogesni ir geriau isvystitas nei zb...palaiko RT normalmap ir kt...
turi padoria perspektyva ir bei jo macro suderintas su kitais autodesk produktais...
o zb kaip ir sake 🙂 yra sektiek isvikrsicias pvz bet tikrai tai nera blogai.....pati navigacija realiai yra tikrai patogi kaip prie jos pripranti ir supranti kodel taip jie padare 🙂 )....ir apkrautas jis tikrai nera taip basiai 🙂 viska galim ismokt per 1 diena 🙂 )
cia visa kita pripratimo reikalas 🙂
griebk tiek viena tiek kita ir tada automatsikai atsirinksi su kuokiu nori dirbti 🙂 )) esme sitose softose tik viena.....SCULPTINGAS....
sitas dalyka mokinsies laaaaaaabaaaaaiiiii ilgai ir nuobodziai;]]] o softai tikrai neitakos taip stipriai ...
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.