1
4
12
Pežiūrėta 5151
Data: 2014-11-05 12:20
Šiaip pasieksperimentavimui mini darbelis. Nieko blatno žodžiu 🙂
Norėjau šitą reikalą su Corona pratestuot, bet kadangi plaukai Hair an Fur, o Corona nelabai draugauja su mr prim, tai teko imt Vray. Į geometriją konvertuot nesinorėjo.
Norėjau šitą reikalą su Corona pratestuot, bet kadangi plaukai Hair an Fur, o Corona nelabai draugauja su mr prim, tai teko imt Vray. Į geometriją konvertuot nesinorėjo.
Komentarai (12)
o ko dėl hair and fur nerenderinai su scanline, ir po to nepanaudojai tik passso? taip būtum galėjęs naudoti kokį norį renderį.
plaukai tai labai silpnoki 🙂 bet sunkus su jais žinau.
charas pats tikrai labai fainas 🙂 gal norėtūsi turtingesnės textūros odos 🙂 bet žiūrisi mielai
plaukai tai labai silpnoki 🙂 bet sunkus su jais žinau.
charas pats tikrai labai fainas 🙂 gal norėtūsi turtingesnės textūros odos 🙂 bet žiūrisi mielai
0 Taškai
Plaukai nemeta seseliu ant geometrijos ir panasu kad ir selfShadow neturi.
Ant akiu matosi kad kazkas negerai, ir kaip pastebejau vokai neturi storio. Sleikutes truputi kliuna savo super paprastumu ir tolygumu. Siaip bendrai tai tikrai graziai ziurisi, gerai kad vray naudojai 🙂
Ant akiu matosi kad kazkas negerai, ir kaip pastebejau vokai neturi storio. Sleikutes truputi kliuna savo super paprastumu ir tolygumu. Siaip bendrai tai tikrai graziai ziurisi, gerai kad vray naudojai 🙂
0 Taškai
paulius3d sako:
Plaukai nemeta seseliu ant geometrijos ir panasu kad ir selfShadow neturi.
Ant akiu matosi kad kazkas negerai, ir kaip pastebejau vokai neturi storio. Sleikutes truputi kliuna savo super paprastumu ir tolygumu. Siaip bendrai tai tikrai graziai ziurisi, gerai kad vray naudojai 🙂
Oj plaukai tikrai šešėlį meta, ir self turi, tik gal dėl intensyvaus hdri labai išblukę ir neryškūs, bet gerai matos ties glaustesne vieta. O vokai irgi pasirodė pakankamai storoki, bet čia vėl gi gal apšvietimas kiša koją. O šleikas šiaip užmečiau, kad neatrodytų jog nuoga stovi 🙂
0 Taškai
Gražios spalvos, fainas apšvietimas. Plaukai man atrodo gerai, tik gal fadint pergreit pradeda.
>boba
>boba
0 Taškai
Adomolis sako:
paulius3d sako:
Plaukai nemeta seseliu ant geometrijos ir panasu kad ir selfShadow neturi.
Ant akiu matosi kad kazkas negerai, ir kaip pastebejau vokai neturi storio. Sleikutes truputi kliuna savo super paprastumu ir tolygumu. Siaip bendrai tai tikrai graziai ziurisi, gerai kad vray naudojai 🙂
Oj plaukai tikrai šešėlį meta, ir self turi, tik gal dėl intensyvaus hdri labai išblukę ir neryškūs, bet gerai matos ties glaustesne vieta.
nesu labai daug dirbęs su plaukais, bet esu sisidūręs.
bet į plaukus reikėtų žiūrėti iš tolo. ne iš arti kaip jie atrodo.
blakstienos beje atrodo labai siper pataikiai su storiu.
bet šiaip
1. plaukai visai taip nežvilga, atrodo labiau kaip šlapias šilkas...
2. matosi, kad dėjai daug layerių iš kurių jie auga, bet vistiek overal per daug lygų primena labai "plane" efektą, senų žaidimų, kai plaukai pleinais yra. eina statmenai, nėra dinamikos, reikėjo pameginti ją ijungti, ir renderinti kažkokiame kadre, daugiau natūralumo būtų
3. galėjai patamsinti, galvos odą toje vietoje kur jie auga jei jau nemeta jie šešėlio.
4. plaukai aiškiai per ploni, čia gi hair and fur... jie jau gaunasi permatomi,
5. but not least, plaukai per kaklą neperlenda
žinau, kad sunku su plaukais, tikrai... man vienas sunkiausių dalykų, ypač maxo vray + hair and fur. Pats kankinausi kelis mėn, ir vistiek nieko gero nepasiekiau.
bet ymanoma 🙂
0 Taškai
Cia sumaxinai ja, ar isculptinai su kokiu Z Brushu 🙂 ? atrodo cool
0 Taškai
cool x] tik man pora dalyku irgi vaizda gadina:
pirmas, tai kaip kaikurie minejo - plaukai. Galbut patys plaukai yra gerokai per ploni ir siaip ju per mazai. Siaip praktikos renderinant plaukus neturiu, bet gali paziuret esamus (pvz.: disney'jaus) pavyzdzius, kaip jie atrodo. wallpaperjpeg.com
Ne is technines puses, o vizualines aisku. Labai aiskiai matosi atskiros sruogos, plaukai gerokai storesni ir galiukai taip neissifade'ina i niekur kaip pas tave. Aisku cia labai svarbus ir apsvietimas - pas tave toks vaizdas kad labai daug lempu, bliku, viskas per daug saturate'inta ir plokscia, plaukai visur visur blizga, galima sakyt nera seseliu, negalima isskirt atskiru detaliu, kas labai sunaikina gyli (del to net ir pvz to akiu voko storio nebesimato, kaip kazkas minejo).
Dar vienas dalykas kuris kazkaip sita "boba" labai baisia padaro - tai akys. Rainele yra smarkiai per maza, o pats vyzdys per didelis. Atrodo, kad ji smarkiai isputus akis, nors pati akies forma sufleruoja, kad ji kaip ir normaliai pramerkta. Taip pat truksta paties akies baltymo bent minimalaus kazkokio shade'inimo. Nebutina raudonint akies obuolio, bent bent jau kazkoks seselis ar falloff'as galetu atsirasti. Irgi duotu akiai gylio ir gyvybes. Bet velgi, cia gali but del per smarkaus sviesos naudojimo. Pabandziau per kelias minutes padidint akiu raineles - man tai zymiai mieliau atrodo.
(tikiuosi gif'as veikia)
pirmas, tai kaip kaikurie minejo - plaukai. Galbut patys plaukai yra gerokai per ploni ir siaip ju per mazai. Siaip praktikos renderinant plaukus neturiu, bet gali paziuret esamus (pvz.: disney'jaus) pavyzdzius, kaip jie atrodo. wallpaperjpeg.com
Ne is technines puses, o vizualines aisku. Labai aiskiai matosi atskiros sruogos, plaukai gerokai storesni ir galiukai taip neissifade'ina i niekur kaip pas tave. Aisku cia labai svarbus ir apsvietimas - pas tave toks vaizdas kad labai daug lempu, bliku, viskas per daug saturate'inta ir plokscia, plaukai visur visur blizga, galima sakyt nera seseliu, negalima isskirt atskiru detaliu, kas labai sunaikina gyli (del to net ir pvz to akiu voko storio nebesimato, kaip kazkas minejo).
Dar vienas dalykas kuris kazkaip sita "boba" labai baisia padaro - tai akys. Rainele yra smarkiai per maza, o pats vyzdys per didelis. Atrodo, kad ji smarkiai isputus akis, nors pati akies forma sufleruoja, kad ji kaip ir normaliai pramerkta. Taip pat truksta paties akies baltymo bent minimalaus kazkokio shade'inimo. Nebutina raudonint akies obuolio, bent bent jau kazkoks seselis ar falloff'as galetu atsirasti. Irgi duotu akiai gylio ir gyvybes. Bet velgi, cia gali but del per smarkaus sviesos naudojimo. Pabandziau per kelias minutes padidint akiu raineles - man tai zymiai mieliau atrodo.
(tikiuosi gif'as veikia)
+1 Taškai
Veikia. Ačiū už pastabas ir gifą 🙂 Akies raineles buvau dar mažesnes daręs, tai paskiau padidinau, bet matos kad vistiek smarkiai trūko.
0 Taškai
Labai mielas modelis 🙂
O akys panašios į sferas? Jos kažkaip man atrodo itin plokščios. 🙂
Būtinai padaryk kaip Armians liepė dėl vyzdžių ir rainelių!
Disnėjaus veikėjų plaukų pagrindas - geometrija. Nes tai animacijai skirti veikėjai. Po to ta geometrija apdirbama kažkaip ir verčiama į plaukus ir papildomai simuliuojama.
Šiaip ir rekomenduočiau pradėti apie plaukus galvoti kaip apie geometriją. Juos lipdyti kaip iš molio. Kaip ir beveik viską modeliuojant yra geras sprendimas akcentuoti ir išryškinti formas, t.y. daryti jas didesnes, taip stilizuotoje estetikoje reikėtų dar labiau pabrėžti. Na, čia jeigu domina tobulinti modeliavimo įgūdžius.
O visokioms reklamoms ar still renderiams, ko gero, svarbiau yra įvaldyti plaukų sistemas 🙂
O akys panašios į sferas? Jos kažkaip man atrodo itin plokščios. 🙂
Būtinai padaryk kaip Armians liepė dėl vyzdžių ir rainelių!
Disnėjaus veikėjų plaukų pagrindas - geometrija. Nes tai animacijai skirti veikėjai. Po to ta geometrija apdirbama kažkaip ir verčiama į plaukus ir papildomai simuliuojama.
Šiaip ir rekomenduočiau pradėti apie plaukus galvoti kaip apie geometriją. Juos lipdyti kaip iš molio. Kaip ir beveik viską modeliuojant yra geras sprendimas akcentuoti ir išryškinti formas, t.y. daryti jas didesnes, taip stilizuotoje estetikoje reikėtų dar labiau pabrėžti. Na, čia jeigu domina tobulinti modeliavimo įgūdžius.
O visokioms reklamoms ar still renderiams, ko gero, svarbiau yra įvaldyti plaukų sistemas 🙂
Paskutinis redagavo: Litho 2014-11-24, 14:33
+1 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.