Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
labai gražu! spėju varpas su plaukų modifikatoriumiu scater'inai? O ant pačių varpų dar plaukus dėjai?
Neskaičiavai, kiek toj galvoj polygonų?
Paskutinis redagavo: gestis 2010-10-19, 11:56
0 Taškai
Žinutės: 582
Miestas: Klaipeda
Prisijungė: 2004-05-26
nu tikrai, kad grazu. patinka man tavo darbai 🙂 sekmes dirbant toliau 😉
0 Taškai
Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
jo 🙂 aš studijuoju su tawo draugu 😀 sake kad profas to ir reikika tiketis iš gnomon
0 Taškai
Žinutės: 1765
Prisijungė: 2006-04-05
Vat kas man nepatiko tai kad sagos vienodos ir ta virvė ant galvos nelabai kaip įklijuota, bet čia palyginus nieko su tuo koks geras šitas darbas yra
0 Taškai
Žinutės: 68
Miestas: Kretinga
Prisijungė: 2006-02-01
man tai varpu plaukiukai-siuleliai kliuna- aiskiai samplinimas ne koks. reikejo, renderinant background'a ant kurio po to dejai kaip env padaryt, tai renderis butu samplus emes is jo. o siaip neblogai 😉
-1 Taškai
Žinutės: 443
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-06
Kul 😉 varpu "plaukai" labai stori. reikejo photoshope "pachokinti" alpha.
is dalies sutinku su solatris jei naudoji photoshopa. o siaip tai renderint pries bg spalva yra blogai. na bet cia jau priklauso su kuo komponuoji ir kaip komponuoji.
--
fighting the good fight
0 Taškai
Žinutės: 593
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-09-10
Molinis - scaterinau copy paste budu x] ne - plaukeliai yra geometrija 😉 o polygonu deja neskaiciavau 😉 .
Mcminda - aciu, stengsimes
solatris, alvius - truputi nesupratau del to samplinimo. as renderinau ant juodo bg.
actual size'as.
0 Taškai
Žinutės: 593
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-09-10
Rytis as nestudijuoju ir nestudijavau gnomone kazka maisai x]]
0 Taškai
Žinutės: 440
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2008-02-07
Labai patiko paskutiniai tavo darbai, abu nuotaikingi ir profesionalūs, klaidelių yra, bet jos nesunkiai ištaisomos. Sėkmės tolimesniuose darbuose 🙂
0 Taškai
Žinutės: 68
Miestas: Kretinga
Prisijungė: 2006-02-01
BW , tame ir problema, kad renderinai ant juodo. Plaukelius renderinannt reikejo imt samplus is apinkos, o tu tiesiogiai panaudojaii alpha PS ir tipo OK. Zek. kad norm surenderintu tavo renderis average'ino su aplinka(siuo atveju juodo), tai kad isgautu teisinga vaizda jis samlino imdamas is tavo scenos ir black bcground'o, kas leme biski tamsesnius pixelius, kurie leme tavo siuseliu spalva. PS'as tuo tarpu ciupo aplha, kuris nebuvo renderintas su bg omeny, tai vat taip ir gavos. Sakau dar karta. Pamegink surenderintnaudodamas bg kaip env(aisq be jokiu exposiciju ir mr photographic exposure) ir pamatysi visai kitoki rezultata
0 Taškai
Žinutės: 68
Miestas: Kretinga
Prisijungė: 2006-02-01
ir tiems kurie abejoja tuo metodu
0 Taškai
Žinutės: 443
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-06
renderint pries environment yra no good.
visuose knygose apie komponavima apie tai raso, taip pat Tim Jones nagrinejo sita tema gnomon komponavimo dvd.
cia biskuti basic komponavimo taisykliu
spot3d.com
photoshope kad isvengti juodo remelio reiktu naudoti Hold back matte technika. Atrodo taip vadinasi. Google rodo daug info ta tema.
sian busiu geras ir tiesiai papostinsiu linka 🙂
conceptart.org
kaip matot viskas susiveda i tai ar naudoji pre-multiplied alpha, ar straight alpha.
--
fighting the good fight
0 Taškai
Žinutės: 593
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-09-10
solatris, alvius - didelis dekui, pasibandysiu, aciu uz linkus 😉 supratau principa
Paskutinis redagavo: Specnaz 2010-10-20, 08:22
0 Taškai
Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
taip taip 🙂 sumaisiau truputi labai sr 🙂
0 Taškai