Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Daugiau nuo: Specnaz

  • SSSS
  • Daugiabutis.
  • Volta: Keepers
  • 12 metu projektas :D
  • Nissan 350 z
Specnaz

Kaliause

nuo Specnaz

4
9
14
Pežiūrėta 4846
Data: 2010-10-19 10:17
Padidinti
Imetu dar viena nedideli bendra darbeli daryta su fotomontazo dizaineriu. Buvo variantas daryti galva is tikru rugiu, bet galiausiai nuspresta visgi daryt su 3D. Siame darbe mano indelis buvo varpos ir galva. Darba atlikau mazdaug per 3 dienas, daugiausia problemu buvo renderinime, renderinta be GI, nes kitu atveju tiesiog buciau nespejes. Bet manau jo nelabai cia ir reikia. 🙂 comments are welcome. 😉
Kategorija: 3D, Fotografija, Veikėjai
Komentarai (14)

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Spa 19, 2010
gestis sako:
labai gražu! spėju varpas su plaukų modifikatoriumiu scater'inai? O ant pačių varpų dar plaukus dėjai?

Neskaičiavai, kiek toj galvoj polygonų?

Paskutinis redagavo: gestis 2010-10-19, 11:56

0 Taškai

Žinutės: 582
Miestas: Klaipeda
Prisijungė: 2004-05-26
Spa 19, 2010
mcminda sako:
nu tikrai, kad grazu. patinka man tavo darbai 🙂 sekmes dirbant toliau 😉
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Spa 19, 2010
Rytis sako:
jo 🙂 aš studijuoju su tawo draugu 😀 sake kad profas to ir reikika tiketis iš gnomon
0 Taškai

Žinutės: 1765
Prisijungė: 2006-04-05
Spa 19, 2010
Kajuzas sako:
Vat kas man nepatiko tai kad sagos vienodos ir ta virvė ant galvos nelabai kaip įklijuota, bet čia palyginus nieko su tuo koks geras šitas darbas yra
0 Taškai

Žinutės: 68
Miestas: Kretinga
Prisijungė: 2006-02-01
Spa 19, 2010
solatris sako:
man tai varpu plaukiukai-siuleliai kliuna- aiskiai samplinimas ne koks. reikejo, renderinant background'a ant kurio po to dejai kaip env padaryt, tai renderis butu samplus emes is jo. o siaip neblogai 😉
-1 Taškai

Žinutės: 443
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-06
Spa 19, 2010
alvius sako:
Kul 😉 varpu "plaukai" labai stori. reikejo photoshope "pachokinti" alpha.

is dalies sutinku su solatris jei naudoji photoshopa. o siaip tai renderint pries bg spalva yra blogai. na bet cia jau priklauso su kuo komponuoji ir kaip komponuoji.

--

fighting the good fight
0 Taškai

Žinutės: 593
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-09-10
Spa 19, 2010
Specnaz sako:
Molinis - scaterinau copy paste budu x] ne - plaukeliai yra geometrija 😉 o polygonu deja neskaiciavau 😉 .

Mcminda - aciu, stengsimes ;D

solatris, alvius - truputi nesupratau del to samplinimo. as renderinau ant juodo bg. actual size'as.
0 Taškai

Žinutės: 593
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-09-10
Spa 19, 2010
Specnaz sako:
Rytis as nestudijuoju ir nestudijavau gnomone kazka maisai x]]
0 Taškai

Žinutės: 440
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2008-02-07
Spa 19, 2010
simas9 sako:
Labai patiko paskutiniai tavo darbai, abu nuotaikingi ir profesionalūs, klaidelių yra, bet jos nesunkiai ištaisomos. Sėkmės tolimesniuose darbuose 🙂
0 Taškai

Žinutės: 68
Miestas: Kretinga
Prisijungė: 2006-02-01
Spa 19, 2010
solatris sako:
BW , tame ir problema, kad renderinai ant juodo. Plaukelius renderinannt reikejo imt samplus is apinkos, o tu tiesiogiai panaudojaii alpha PS ir tipo OK. Zek. kad norm surenderintu tavo renderis average'ino su aplinka(siuo atveju juodo), tai kad isgautu teisinga vaizda jis samlino imdamas is tavo scenos ir black bcground'o, kas leme biski tamsesnius pixelius, kurie leme tavo siuseliu spalva. PS'as tuo tarpu ciupo aplha, kuris nebuvo renderintas su bg omeny, tai vat taip ir gavos. Sakau dar karta. Pamegink surenderintnaudodamas bg kaip env(aisq be jokiu exposiciju ir mr photographic exposure) ir pamatysi visai kitoki rezultata
0 Taškai

Žinutės: 68
Miestas: Kretinga
Prisijungė: 2006-02-01
Spa 19, 2010
solatris sako:
ir tiems kurie abejoja tuo metodu
0 Taškai

Žinutės: 443
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-06
Spa 20, 2010
alvius sako:
renderint pries environment yra no good.

visuose knygose apie komponavima apie tai raso, taip pat Tim Jones nagrinejo sita tema gnomon komponavimo dvd.

cia biskuti basic komponavimo taisykliu
spot3d.com

photoshope kad isvengti juodo remelio reiktu naudoti Hold back matte technika. Atrodo taip vadinasi. Google rodo daug info ta tema.

sian busiu geras ir tiesiai papostinsiu linka 🙂
conceptart.org

kaip matot viskas susiveda i tai ar naudoji pre-multiplied alpha, ar straight alpha.

--

fighting the good fight
0 Taškai

Žinutės: 593
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-09-10
Spa 20, 2010
Specnaz sako:
solatris, alvius - didelis dekui, pasibandysiu, aciu uz linkus 😉 supratau principa

Paskutinis redagavo: Specnaz 2010-10-20, 08:22

0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Spa 22, 2010
Rytis sako:
taip taip 🙂 sumaisiau truputi labai sr 🙂
0 Taškai