Sveiki,
labai smagu pagaliau prisijungti prie jūsų bendruomenės ir su pavydu "suvalgyti" kiekvieną naujai iškeptą jūsų renderį. Prieš mėnesį pradėjau domėtis kas per velnias yra tas 3d's max. Ir tikiuosi užkabins 🙂 Susikursiu šitą temą, kad galėčiau dėti savo progresą (tikiuos ne regresą), kad užsukus po gerų metų būtų galima smagiai pasijuokt.
Dabar galvoj tokia didele makalošė apie šviesas, renderinimą, modeliavimą ir kitus ne ką mažiau reikšmingus dalykus. Po truputį pradedu suprast su kuo visą tai valgoma ir pjaustoma (tik įsijungus buvo baisu).
Pamėginau kažką pamodeliuot ir matau kas blogai, bet turbūt pataisyt nebeišeis, nes jau dabar čia yra milijonas polygonu 😀 Labai sunku suvokt kur kokią liniją prie ko reikia kabint, kad gautųsi tvarkingas ir švarus modelis. Na, bet lipdydamas jau žinau ką reikia toliau mokytis ir kur link sukti, kad sekantas stuffas būtų bent 5% tvarkingesnis.
Tai vat.. Tikiuos bendrausim, draugausim ir nesipyksim
kaip tu čia milijoną poligonų pasidarei? 🙂
Jei dedi smoothus tai daryk and žemiausio įmanomo edit poly lygmens paspaudęs tokį "piltuvėlį", kuris rodo, kaip su smoothu atrodo. (neaiškiai čia gavosi) va čia link galo daro tai apie ką aš kalbu:
nu visai neblogai atrodo. man pats konceptas patinka tik aisq isbaigimo truksta bet kaip naujam zmogui sitam reikale ir kaip tautieciui siaulianskui tai atleisim 🙂 . saunuolis.
Augi - milijona visai nesunku poligonu sitam uzdet yra. speju jis su turbosmooth pagalba modeliavo tai galutiniam variante jei ant kiekvienos detales dejo turbosmooth bent po viena tai ir sudejus iseina apie milijona.
speju "Netingiu" kokioj dailioskej mokeis/ais nes aki ir fantazija turi nebloga 🙂 .
Oi, tos fantazijos yra tiek, kad galėčiau daryt ir daryt, tik vat dabar techninis klausimas beliko. Jo, daug kur ta turbo smooth naudojau, nes dar neatkapsčiau technikos kaip čia padaro žmonės, kad užmeta ant sferų kokios 24 sienas ir renderį galutiniam atrodo švarus gražus modelis.
0 Taškai
Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Čia ne su Sub-D - matosi laikrodžio korpuso kampuotumas, - o tankūs spline'ai, loftai ir pan., todėl ir gavosi milijonai polygonų. Bet čia techninė baikė, šiam atvejui, kuri su laiku išsispręs savaime, ypač kai tokiais tempais mokomasi ir su tokiu imlumu... 🙂
Tai vat, toliau mėginu mokytis. Po truputi kai kurie dalykai darosi aiškesni (tuo tarpu kiti visai nebeaiškūs 😀 ) Daugiausia problemų kol kas turiu su polygonų vertex'ų keturių viename palaikymu, bet kaip nors su laiku 🙂 Ir dabar labai jau man čia keblu buvo uždėt tą etiketę, nelabai dar gaudaus tame visame unwrappinime, tai mėginau savaip išmastyt be jo 😀 Pridedu paveiksliuką pamastymų (spėju visai užsisvaigau, nes kas kažkokį tarpą kartoja tą mano etiketę).
p.s gal žinot kas kokią pamoką ar scriptą ar dar ką, kad būtų galima sukurt valdiklį lempoms? Nes jei tarkim susikuriu 20 lempų ir noriu visas išjungt, kaip tą daryt? (instance netinka).
p.s2 šį kart scenos polygonai be visų smooth nesiekia nei 200 000 🙂 )) Tikiuos sėkmingai mažint kaskart
20 lempų nepatartina dėti (jei įmanoma), nes kompiuteriui labai daug skaičiavimų tenka atlikti. O šiaip yra "Light lister" (jei taip vadinasi?) Edit meniu, berods - ten lengviau gali išjunginėti lempas. Nors Vray lempų jis nepalaiko, berods...
vray irgi turi toki meniu, paspaudus desni vraylights berods vadinas tai ismeta visas lempas ir gali isjungt viena arba visas.
pavydziu tau kompo jei gali taip negalvodamas svaistytis polygonais 😀
toto777, kad kitaip nesigauna 🙂 ) Po truputį stengiuosi mažint, bet, kad kiekvienos kraštinės chamfer (kampinės) iškart kiek sukuria tu poligonų 🤔 O kompas nežinau, mačiau dabar jau ir galingesnių, o mano i7 su geforce 460gtx ir 12gb ramo.
O šiaip maxas renderina kuo? Ramais ar vaizdo korta?
Toliau mėginu kažką krapštytis, po truputi aiškėja viskas. Tik sunku iš vaizduotės kažką daryt elementus 🙂 reiks pradėt detalių ieškot internete idėjom. Su materialais dar nelabai suprantu, bet nujaučiu kas kur kaip, reiks įdėmiau paanalizuot.
Taip pat kažkaip labai sudėtinga vartyt objektus jei jau anksčiau jų pivot point'as pakeistas būna 🤔 Gal kas kokių triukų žinot ar metodų kaip susitvarkyt su tuo?
vis ta laikrodi lauzai 🙂 graziai atrodo ideja 🙂 . del piviotu tai rankiniu budu gali nusistatyt ji jei reikia. ten hiererchijos langelyje ji gali koreguot.
įdėja labai graži 🙂
O dėl pivotų kaip irisas sakė, eina rankiniu būdu reaguliuot, galima, kad tau ant objekto centro permestų jį automatiškai, jei netenkina, tai jau pats stumdais 🙂
--
Cheese. It's milk that you chew.
0 Taškai
Žinutės: 174
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2008-11-28
Darau dabar čia tokią kriauklę, ir reikia padaryt skylutes, o vėliau jau naudot TurboSmooth kaip jūs pieštumėt viršuj linijas, kad tvarkingai būtų? Nelabai aš dar gaudausi kaip čia palikt visur po polygoną tvarkingą.
0 Taškai
Žinutės: 443
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-06
Darau dabar čia tokią kriauklę, ir reikia padaryt skylutes, o vėliau jau naudot TurboSmooth kaip jūs pieštumėt viršuj linijas, kad tvarkingai būtų? Nelabai aš dar gaudausi kaip čia palikt visur po polygoną tvarkingą.
Tavo vietoje kriaukles forma daryciau tankesne. Pridek daugiau segmentu. Tada aplink skyles graziau atrodys. Nes dabar kriaukles poligonai yra labai dideli, o tu triju skyluciu yra labai mazi.