Substance Painter - klausimai klausimeliai
Kadangi dabar krapstau sita daikciuka, tai sugalvojau sukurti viena bendra tema Substance Painter'iui.
Kodel man gali blogai iseksportuoti basecolor mapa? Visi kiti gerai, o va sitam gaunasi kazkokia tai makalyne, lyg butu net objektas neunvrapintas? Pacioj programoj viskas graziai atrodo, bet po eksportavimo totalus see. Su kitais objektais tokios nesamones nebuvo.
Kodel man gali blogai iseksportuoti basecolor mapa? Visi kiti gerai, o va sitam gaunasi kazkokia tai makalyne, lyg butu net objektas neunvrapintas? Pacioj programoj viskas graziai atrodo, bet po eksportavimo totalus see. Su kitais objektais tokios nesamones nebuvo.
0 Taškai
Man nera taip buve, gal galetum parodyt kokia dali is base color kas ten gaunasi bus tada aiskiau
0 Taškai
oi, as tragediskai zioplai padariau, majoj uzdejau base color tilinga penkis kartus 😀 DDD
ir dar tiesa, o savos jau turimos base texturos neina niekaip uzkrauti ir paskui tarkim kokius purvus dapaisyti? ten tik dedasi kaip surpantu normal, ocl mapai ane?
ir dar tiesa, o savos jau turimos base texturos neina niekaip uzkrauti ir paskui tarkim kokius purvus dapaisyti? ten tik dedasi kaip surpantu normal, ocl mapai ane?
Paskutinis redagavo: samba 2016-02-10, 13:18
0 Taškai
Galima, bet jeigu tarkim turi tik base color tada reikia ir kitus kanalus is kazkur pasigamint tai arba per substance designeri susikurt materialsa arba painteryje nustatyt, kad textura imtu is base color ir tada per levelius ir filtrus pasigamint reikiamus kanalus. Dabar pasibaigus mano licenzija painterio tai negaliu nuscreenshotint
0 Taškai
O kada prades tavo licenzija vel buti aktyvi? 🙂
dabar galvoju ar mes apie ta pati kalbam. as turiu objekta ir jo base testura ir noriu, kad jau substanceryje base color butu uzdeta ir paisyti toliau ka reikia ant virsaus.
dabar galvoju ar mes apie ta pati kalbam. as turiu objekta ir jo base testura ir noriu, kad jau substanceryje base color butu uzdeta ir paisyti toliau ka reikia ant virsaus.
0 Taškai
jeigu teisingai suprantu, tai susikurk fill layeri, ir i jo color inputa isidek ta savo pradine textura
0 Taškai
aga, viskas gerai, nedaejo paciai 😀
o tai jus su legaliom versijom sedit?
o tai jus su legaliom versijom sedit?
0 Taškai
tuos gerus suprantingus dedes negaila palaikyt
galetu daugiau softu buti ant tokios isperkamosios nuomos
galetu daugiau softu buti ant tokios isperkamosios nuomos
0 Taškai
o su kokiais ten klavisais objektas pastatomas i front ar top view? neberandu per pamokas braukdama tos vietos.
0 Taškai
Nesuprantu, kuo tas SP jus zavi, as pastoviai vis ko nors pasigendu. Si karta double sided funkcijos.
0 Taškai
o ka ta funkcija turetu tiksliai daryt? rodyt polygonu vidine puse ar kazkaip paintint?
0 Taškai
Va ant dienu kaiptik Substance painter 2 iseina
0 Taškai
na yra objektas ne dvigubas, neturi galines ir priekines sieneles, nu tik viena puse, plane. ir kai isikeli i SP ten gi matosi tik viena puse, kai ziuri is kitos - kiaura. o jeigu tas plane yra lenktas, sunku teksturuoti. kai isikeli toki objekta i UE4 irgi matai kiaurai, ziurint pro viena puse, bet yra materialui funkcija double sided ir liux viskas.
0 Taškai
visiem patinka del to kad dabar geras texturas gauti uztrunka nezinau.. penkis kartus greiciau nei seniau ir labai daug kas palengvinta. Sutinku, painteryje truksta dar labai daug featurse'u ir siaip yra daug neisprestu bug'u. Bet nieko tokio.. jei seniau (su mubox'u, Photoshopu, Mari ir pan) char'o drabuzius nuteksturint uztrukdavo kokia savaite (ta prasme tarkim gan realistikai atrodancius kur yra nemazai skirtingu materialu ir pan), tai dabar, ivedus PBR'a ir tokius toolsus kaip Allegorithmic'o ir Quixel'io soft'ai - uztrunka viena diena ir viskas tvarkinga, proceduriska ir customizuojama.
O del 2-sided, tai jo.. cia kaip ir su mesh'u hide'inimu neapgalvota. Bet siaip zaidimuose 2-sided materialai labai retai kada naudojami (gal nebent ant visokiu zolyciu plane'u, bet ir tai nevisada), nes renderinama visko dvigubai daugiau, o ten optimizacija gi vienas is svarbiausiu punktu. Dazniausiai paimama, padublikuojama modelio dalis kuri turi but dvipuse ir painvertinama. Taip renderinamas ne visas dvigubas meshas, o tik ten kur reikia
O del 2-sided, tai jo.. cia kaip ir su mesh'u hide'inimu neapgalvota. Bet siaip zaidimuose 2-sided materialai labai retai kada naudojami (gal nebent ant visokiu zolyciu plane'u, bet ir tai nevisada), nes renderinama visko dvigubai daugiau, o ten optimizacija gi vienas is svarbiausiu punktu. Dazniausiai paimama, padublikuojama modelio dalis kuri turi but dvipuse ir painvertinama. Taip renderinamas ne visas dvigubas meshas, o tik ten kur reikia
0 Taškai
man meshu slepimas nebetrukdo, tiesiog prisidedu daugiau materialu ir tuomet surinkineju photoshope. pagal uv jeigu nera daug smulkiu detaliu visai gerai.
0 Taškai
jeigu kam reikes, tai alt+shift+left mouse galima gauti top, side ir t.t. views.
0 Taškai
ups, as kazkodel isivaizdavau kad atsakiau i ta tavo klausima... 😀
siaip shortcutu ieskot zymiai patogiau dokumentacijoj, o ne tutorialuose:
support.allegorithmic.com
siaip shortcutu ieskot zymiai patogiau dokumentacijoj, o ne tutorialuose:
support.allegorithmic.com
0 Taškai
0 Taškai
isidejau nauja versija, kazko leciau viskas dirba bet tiek to, galima gyvent. bet nebera dalies man visai mielu jau gatavu materialu. Eina kaip nors juos nukopijuoti i nauja versija?
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.