Loist Test darbai
Šioks toks tvarkingas šiukšlynėlis test darbams.
--
'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
+1 Taškai
Mhm, gali būti, čia be jokio HDRI renderinta.
--
'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai
Matomai ne taip mintį supratai 😀
--
'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai
o tu nenori wire ir uvw parodyt nes tau tampo teksturas ir poliai negerai atrodo - toks ispudis kad lieciasi su kazkuo poligonai. ir dar kai uvw rodysi parodyk uzdejes checker textura.
0 Taškai
tinkamai unwrapink bus viskas puiku be jokių artefaktų, tikriausiai esi suprojektavęs prokštumas į vieną tašką arba liniją todėl taip ir gaunas. sėkmės dirbant
0 Taškai
--
'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai
Po kelerių metų galima atgaivinti temą 😀 interjeras. Silpnokas. Labiausiai tai nepatinka pačiam "sniegas". Renderio nustatymai gan aukšti, o jis vistiek matosi. Ir dar gerokai apsiknisau, neuždėjęs tekstūrų ant kai kurių modelių. Tai pastebėjau kai buvo baigtas renderinimas. Teks vėl aukoti laiką ir iš naujo renderinti. Visi modeliai mano konstruoti.
--
'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai
sveikas, sniegas tai nebūtijnai dėl renderio setingsu gali būti 🙂
gražiai atrodo, patiko tas toks kaip ir "dulkiu fogas" nežinau ar specialiai taip meginai padaryti ,ar gavosi.
bet va kas viską gadina, tai labai keistas fokusas? kodėl tas staliukas taip iš fokuso?
gražiai atrodo, patiko tas toks kaip ir "dulkiu fogas" nežinau ar specialiai taip meginai padaryti ,ar gavosi.
bet va kas viską gadina, tai labai keistas fokusas? kodėl tas staliukas taip iš fokuso?
0 Taškai
Fokusa reiks keisti kai renderinsiu iš naujo visą sceną. Kadangi Cycles dar nepalaiko volumetric, tai mėginau konstruoti pats. Manau gavos šis tas, gal kiek per stipriai matos tik. Dar vat kas žiauriai krenta į akis pačiam, tai augalo, kur ant staliuko, lapų material'as. Nu žiauriai žiba 😀 Atrodo kaip plastikinis. Manyčiau dar galėčiau su apšvietimu pažaisti. Kol kas sceną apšviečia tik vienas šviesos šaltinis. HDRI taip pat yra, bet uždaroj erdvėj jo nesimato. Už lango tėra tik plane su dangaus tekstūra, medžiai irgi tik plane su Alpha. dar reiks pakoreguot scena 🙂 Beje viskas buvo atlikta Blender'yje.
--
'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai
Jo, būtinai su apšvietimu pažaisk. Nes per tamsu gerokai.
0 Taškai
Labas, neturėdamas ką veikti (arba tingėdamas) landžiojau po WIP'us ir užsiroviau ant šito. Laiko matau jau daug praėjo, bet gal dar į temą...
Gražus renderis man patiko 🙂 . Pirmiausia, kas mane suintrigavo, tai saulės šviesos pluošte suimituotas volumetric'o efektas. Geras. Jeigu jį išgavai su Nodes, gal gali pasidalinti screenshot'u ar nuorodą kokią nors mestelti?
Dėl triukšmų scenoje, jei gali, irgi parodyk nustatymų screenshot'ą, nes man, kol kas, kažkaip jų pavyksta išvengti. O su augalu, be apšvietimo, dar pabandyk pažaisti ir su jo materialais, pvz.: panaudoti Subsurface Scattering shader'į.
Gražus renderis man patiko 🙂 . Pirmiausia, kas mane suintrigavo, tai saulės šviesos pluošte suimituotas volumetric'o efektas. Geras. Jeigu jį išgavai su Nodes, gal gali pasidalinti screenshot'u ar nuorodą kokią nors mestelti?
Dėl triukšmų scenoje, jei gali, irgi parodyk nustatymų screenshot'ą, nes man, kol kas, kažkaip jų pavyksta išvengti. O su augalu, be apšvietimo, dar pabandyk pažaisti ir su jo materialais, pvz.: panaudoti Subsurface Scattering shader'į.
--
Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.