Smulkūs klausimai apie Zbrush.
Turiu kelis gyvenimiškus klausimus.
Kartais taip išeina, kad sculptinant vieną mešo pusę, kita pusę savaime išsigaubia į vidų, vaizdas, lyg brushas kabintų poligonus esančius kitoje pusėje. Gal aiškiau bus paveiksliuke:
lh3.ggpht.com
Čia tiesiog reikia nuo pat pradžių protingai minkyt mešą, kad to išvengt? O gal tiesiog pasiknaisiot po nustatymus giliau?..
Ir antras dalykas. Kai importavau modelį iš maxo, kelis kart subdivide padariau, ir tuomet ant viršaus naudojau Smooth brushą. Pradėjo darytis kokie tai pokštai, nors, atrodo, kad smooth kaip tik tokius pokštus nukenksminti skirtas.. lh5.ggpht.com
Gal tiesiog faill'as topologijoje ir tiek?.
Kartais taip išeina, kad sculptinant vieną mešo pusę, kita pusę savaime išsigaubia į vidų, vaizdas, lyg brushas kabintų poligonus esančius kitoje pusėje. Gal aiškiau bus paveiksliuke:
lh3.ggpht.com
Čia tiesiog reikia nuo pat pradžių protingai minkyt mešą, kad to išvengt? O gal tiesiog pasiknaisiot po nustatymus giliau?..
Ir antras dalykas. Kai importavau modelį iš maxo, kelis kart subdivide padariau, ir tuomet ant viršaus naudojau Smooth brushą. Pradėjo darytis kokie tai pokštai, nors, atrodo, kad smooth kaip tik tokius pokštus nukenksminti skirtas.. lh5.ggpht.com
Gal tiesiog faill'as topologijoje ir tiek?.
0 Taškai
pirmas tai - brush -> auto masking -> BackfaceMask ijunk
o antras, turedamas omeny smoothBrush - tai ispaudus shifta? galbut nustatyta ne Zadd, o Zsub? nors velnias zino kas ten gali but
parodyk del visa ko ir topologija, nors nemanau kad cia beda
o antras, turedamas omeny smoothBrush - tai ispaudus shifta? galbut nustatyta ne Zadd, o Zsub? nors velnias zino kas ten gali but
parodyk del visa ko ir topologija, nors nemanau kad cia beda
0 Taškai
Įsirašyk ZB 4, nes mačiau vis dar 3-ą naudoji. Man irgi taip taip nutikdavo, kai naudoji tam tikrus brushus (tiksliai nepamenu kokius), spaudi Shift - ir tau ne smoothina, o kažką kito daro. O su ZB 4 dabar lyg ir viskas tvarkoje. Vis dėlto, net ir būnant su ZB 3, bei turint Simple Brush, Clay Brush, Smooth'as turėtų veikti taip kaip ir tikiesi.
--
media
0 Taškai
vietoj smooth galim nustatyt belenka :]]] tiek 3 tiek 4 versijoj jaigu belenka prispaudineji paskuj taip ir buna
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
ai net nepastebejau kad senas zbrushas
ir net ne 3.5 o 3.1..... MESK LAUK! x] 4 viskauo geresnis, patikek
ir net ne 3.5 o 3.1..... MESK LAUK! x] 4 viskauo geresnis, patikek
0 Taškai
Brusho BackfaceMask veikia puikiai, visokių naujų galimybių pateikė, dėkingas už šitą.
O dėl Smooth, tai nieko neprispaudinėjau, secondary brush nekeičiau. Pabandysiu nuo maziausio subdivision, arba maxe meshą pakoreguosiu.
O dėl Zbr4.. Net nežinau, kol rankutės negrabios, tai ir trečio užtenka. Ateis laikas, bus ir ketvirtas :]
O dėl Smooth, tai nieko neprispaudinėjau, secondary brush nekeičiau. Pabandysiu nuo maziausio subdivision, arba maxe meshą pakoreguosiu.
O dėl Zbr4.. Net nežinau, kol rankutės negrabios, tai ir trečio užtenka. Ateis laikas, bus ir ketvirtas :]
0 Taškai
Ar įmanoma kaip nors centruoti subtools pagal vieną ar kelias ašis?
Sakykim, turiu du vamzdžius ir noriu, kad jie išilgai susicentruotų į vieną ašį.
Kad apskritimų spindulių centrai būtų tame pačiame taške.
Nežinau kaip čia dar paaiškint :]
Sakykim, turiu du vamzdžius ir noriu, kad jie išilgai susicentruotų į vieną ašį.
Kad apskritimų spindulių centrai būtų tame pačiame taške.
Nežinau kaip čia dar paaiškint :]
0 Taškai
Heh, kada nors bus toks mygtukas...
Dėkui už naktinį atsakymą.
Dėkui už naktinį atsakymą.
0 Taškai
Gal kas patarimą, kaip zbrushe susukti varžto sriegį?
Radial symmetry neina per visą varžtą žemyn, nes kai kursorius nebe ant objekto, nieko ir nebevyksta.
Radial symmetry neina per visą varžtą žemyn, nes kai kursorius nebe ant objekto, nieko ir nebevyksta.
0 Taškai
pasidaryk greitai photoshope ar siaip paint'e varzto sriegio maske ir uzdejes isextrudink 🙂 . siapi visi pasauly sutinka kad tokiems dalykams geriausiai tinka ne zbrsuh o 3d modeliavomo programos. o jei jau nori lb su zbrsuh tai jei zbrush4 turi pabandyk toki dalyka kaip shadow box. turetu greit padet padaryt.
0 Taškai
Simauskas panarsyk po "deformation" lista 🙂 )) ten yra toks dalykas kaip "twist" ir kitu deformation toolsu:]
ir pati operacija irgi gana nesudetinga(priklauso kokiu rezultatu reikia)
ir pati operacija irgi gana nesudetinga(priklauso kokiu rezultatu reikia)
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
zbrushcentral.com
Nusileisk šiektiek žemiau ten yra mini pamokėlė kaip varžtą daryt 🙂
Nusileisk šiektiek žemiau ten yra mini pamokėlė kaip varžtą daryt 🙂
0 Taškai
O kodel tau butinai zbrushe? Gi labai svaistysis resursai kai turesi viena varzta subdividint n kartu vien del to kad lygiau krastai atrodytu, o maxe dar ir krastus uzbevelint graziai iseitu
0 Taškai
Ot skulptoriai, nesugalvočiau varžto daryti Zbrushe 🙂
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.