Workshop_01 - krz3d
Sukuriu ir aš savo threadą. Šiek tiek apmąstęs viską nuspredžiau daryti pagal paprastesnį conceptą nes reiks nemažai laiko skirt aprašymams visokiems tai ano modelio greičiausiai nespėčiau padaryt. Labai noriu ir pats pasimokint naujo marmoseto tai toks modelis pats tas nes yra oda kur bus galima pasibandyt skin shaderi, plius visokie purvini metalai kuriuos man labai patinka textūrint.
Čia conceptai iš žaidimo Rage jeigu kam įdomu yra ir daugiau galvų
conceptart.org
Čia conceptai iš žaidimo Rage jeigu kam įdomu yra ir daugiau galvų
conceptart.org
0 Taškai
Aš dar kol nepradėjau noriu pasidalint pirmu tipsu. Nevisi žino apie šitą dalyką bet jis labai naudingas ir praverčia dirbant su zbrushu kai reikia atitaikyt prie concepto.
Image planes.
Texture> Image plane> reference views>
Čia randasi du mygtukai Cust1, Cust2.
Paspaudus ant Cust1(nepamirškit įsijungt prespektyvos) galima užsiloadint paveiksliuką į backroundą(Load Image) zbrushas viską automatiškai padarys ir sukurs ant backroundo jūsų conceptą reikiamo dydžio. Darant veidą reiktų atkreipt dėmesį į FOV nes zbrusho defaultinis FOVas kartais būna per didelis. Aš pasirenku dažniausiai 35-30. Camerą primachint galima daug maž iš akies keitaliojant Model Opacity sliderį. Kai camera primachinta ir viskas sueina belieka tik užsaugot vaizdą su Store view.
Norint kad išliktų viskas reikia būtinai seivint kaip Zproject, o ne Ztool. Jeigu ZTL tai viskas dingsta ir reikia kitą kartą iš naujo pakartot.
Dar rekomenduoju Cust1 ir Model opacity išsikelt kurnors po ranka interfeise tada bus galima greitai besculptinant patikrint proporcijas. O kad būtų dar greičiau aš turiu shortcutus pasidares Cust1 mygtukui. Image plane trukdo sculptint tai pasitikrinus proporcijas reikia paspaust CTRL+N(Clear Layer) ir užstatyt Model opacity atgal į 100 ir tada galima sculptint toliau, o paspaudus Cust1 mygtuką vėl gražina Conceptą.
Image planes.
Texture> Image plane> reference views>
Čia randasi du mygtukai Cust1, Cust2.
Paspaudus ant Cust1(nepamirškit įsijungt prespektyvos) galima užsiloadint paveiksliuką į backroundą(Load Image) zbrushas viską automatiškai padarys ir sukurs ant backroundo jūsų conceptą reikiamo dydžio. Darant veidą reiktų atkreipt dėmesį į FOV nes zbrusho defaultinis FOVas kartais būna per didelis. Aš pasirenku dažniausiai 35-30. Camerą primachint galima daug maž iš akies keitaliojant Model Opacity sliderį. Kai camera primachinta ir viskas sueina belieka tik užsaugot vaizdą su Store view.
Norint kad išliktų viskas reikia būtinai seivint kaip Zproject, o ne Ztool. Jeigu ZTL tai viskas dingsta ir reikia kitą kartą iš naujo pakartot.
Dar rekomenduoju Cust1 ir Model opacity išsikelt kurnors po ranka interfeise tada bus galima greitai besculptinant patikrint proporcijas. O kad būtų dar greičiau aš turiu shortcutus pasidares Cust1 mygtukui. Image plane trukdo sculptint tai pasitikrinus proporcijas reikia paspaust CTRL+N(Clear Layer) ir užstatyt Model opacity atgal į 100 ir tada galima sculptint toliau, o paspaudus Cust1 mygtuką vėl gražina Conceptą.
+2 Taškai
geras tipsas 😉 niekad nenaudojau, bet neabejoju kad naudingas dalykas.
0 Taškai
Papostinsiu ir as savo blockoutą. kolkas pati pradžia ką su dynameshu išsiblockinau. Jokių ypatingų technikų nenaudojau pagrindiniai naudoti įrankiai Extract ir zrmesher. Tokiu būdu galima galvot apie formą pamirštant topologijas ir kitus dalykus. Toliau imsiu po vieną objektą ir tiesiog tvarkysiu maxe ir ant viršaus modelinsiu naudodamas šitą modelį .
+1 Taškai
Su extractu gali maską išsitraukt kaip naują detalę. Tai aš maždaug forma užsimaskinu kurią reikia tada extract> ir dynamesh o tada jau toliau sculptint galima
0 Taškai
Aisku taip ir galvojau
O tu ten naudoji kazkoki premade biusta snukiui ar paties darytas?
O tu ten naudoji kazkoki premade biusta snukiui ar paties darytas?
--
cheers!
0 Taškai
Ten iš mudboxo human head. Nors jeigu su dynameshu tai galima bet ką pasiimt kas daug maž atitiks žmogaus galvos formą
0 Taškai
aš po truputį judu su savo modeliu įmetu palyginimą kaip atrodo blockoutas vs perdirbtas meshas.
siūlėm naudojau savo brushą kurį pasidariau jeigu kam reikės galėsiu įmest 🙂 Šitą brushą naudojau kartu su funkcija Frame mesh kuri pagal polygroupsą sukuria Curve ir tada atsiranda siūlės ten kur reikia, belieka tiesiog padaryt polygroupso kraštą ten kur reikia siūlės. Dar vienas dalykas į ką visada atkreipiu demesį tai stengiuos nepalikt labai aštrių kraštų nes išsibakinus jie atrodo bjauriai jeigu būna aštrūs 🙂
siūlėm naudojau savo brushą kurį pasidariau jeigu kam reikės galėsiu įmest 🙂 Šitą brushą naudojau kartu su funkcija Frame mesh kuri pagal polygroupsą sukuria Curve ir tada atsiranda siūlės ten kur reikia, belieka tiesiog padaryt polygroupso kraštą ten kur reikia siūlės. Dar vienas dalykas į ką visada atkreipiu demesį tai stengiuos nepalikt labai aštrių kraštų nes išsibakinus jie atrodo bjauriai jeigu būna aštrūs 🙂
+1 Taškai
Pritrenkiančiai, kaip visuomet. O galima paklausti, kodėl tiek daug modeliuoji/skulptini tai ko galutiniam rezultate nė nesimatys? Pavyzdžiui, išdailinai plaukus, ausis, apatinę veido dalį, paskui ant viso to užmovei kaukę, ją vėl išdetalizavai ir vėl, ant viršaus šalmas. Ar čia įprotis iš geimdevo?
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Aš planuoju pasidaryt sau į portfolio tvarkingai tai bus kelios versijos šitos galvos. Be maskės tik su šalmu ir atskira versija kur pilnai su maske kaip dabar matosi. Bet šiaip jeigu darant žaidimui ir žinant kad nereiks visko kas po maske tai reiktų viską trint lauk kas nesimato. Na gerai būtų pasilikt kažkokią basic formą kas ten žino kaip susišvies art directoriui gal paprašys paskiau nuimt kažką tai tokiu atveju nebūtų taip baisu nuiminėt.
0 Taškai
Aišku. Šiaip turėdamas tokį portolijų, galėtum jau kokioj super duper studijoj darbuotis. Nors gal taip ir yra?
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
krz kaip tu pvz issilygini tuos akininiu remus is dynamesho(2 ir 3 pav.)? as daryciau retopo, bet tu gal naudoji koki greitesni varianta? 🙂
0 Taškai
Aš ir dariau retopo su creasais armians užrodė neblogą settingsą Crease lvl
ten gali nustatyt iki kelinto subdiv levelio creasas veiks tai labai patogu išgaut gražius bevelius 🙂
ten gali nustatyt iki kelinto subdiv levelio creasas veiks tai labai patogu išgaut gražius bevelius 🙂
0 Taškai
nu pacitavau creasus 😀
tai manau apie creasus klausiu, labai idomiai nuskambėjo, tas tai norėčiau daugiau sužinoti 🙂
tai manau apie creasus klausiu, labai idomiai nuskambėjo, tas tai norėčiau daugiau sužinoti 🙂
0 Taškai
Na čia kaip ir aišku turėtų būt. Jeigu crease lvl didini tai didinasi ir kampo aštrumas. Aš dažniausiai iki 3 naudoju
0 Taškai
dar klausimas?
kodėl man tarkim creasina tik tas vietas, kur būna skylė? pvz
cilindras, ju viršuje nėra polių, ir jei dedi creasą, tadadeda tik ten prie tos skylės. jei nėra skylės, išvis neuždeda. 🤔
kodėl man tarkim creasina tik tas vietas, kur būna skylė? pvz
cilindras, ju viršuje nėra polių, ir jei dedi creasą, tadadeda tik ten prie tos skylės. jei nėra skylės, išvis neuždeda. 🤔
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.