Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Daugiau nuo: Pumper

  • Industrial lights
  • Corona testas
  • Priekabos
  • Pirmas printas
  • Šachmatai
Pumper

Corona testas

nuo Pumper

0
1
19
Pežiūrėta 761
Data: 2017-05-25 21:04
Padidinti
Nusprendžiau ir aš Corona išbandyti. Iki šiol tik mentalray naudojau, bet nėra net kaip palyginti ant kiek geresnis daiktas Corona.

2400x1200 - i.imgur.com/uFa8Dl0.png
3200x2000 GI vs AA testas - i.imgur.com/0eKRBoq.png
Kategorija: 3D
Komentarai (19)

Žinutės: 552
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-09-29
Geg 25
Grubber sako:
Tai, kad nesamonė kažkokia. Briedas ta Corona..

Juokauju :D
Prašom daugiau tokių testų :)

--

Kada ledus laižysim?
0 Taškai

Žinutės: 942
Miestas: London
Prisijungė: 2006-06-25
Geg 25
phonex sako:
mane isvis zavi zmones kurie siomis dienomis vis dar sedi ant visokiu mentalray...vien jau "mental" zodis viska pasako apie tai koks ten engine'as :D

Paskutinis redagavo: phonex Gegužės 25, 21:28

0 Taškai

Žinutės: 1310
Miestas: LONDON
Prisijungė: 2009-12-18
Geg 25
ramanauskius sako:
:D DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

sitas buvo geras phonex :D nuzudei.

Ne bet rimtai, PUMPER - kazkaip man vis dar keista dbr jau 2017 metai ir tu dar sugebi tampyti ta MR? Prasau apsviesti visus, why?
0 Taškai

Žinutės: 358
Prisijungė: 2005-12-04
Geg 25
Siger sako:
Nevarykit taip ant MR :D Parodykit senukui biski pagarbos - visgi jis GI renderiu pradininkas, kaip ne kaip. Ir Corona, ir MR, ir dar daug kitu galima ispausti viska, tik gal Corona labiau user friendly - o tai tikrai nemenkas pliusas ir pradzia kelio iki magiskojo mygtuko :)
0 Taškai

Žinutės: 299
Miestas: Panevėžys
Prisijungė: 2004-06-05
Geg 26
Pumper sako:
Kadangi modeliukus gaminu paradavimui, todėl ir naudoju MR, nes visi turintys max'ą turi ir mr automatiškai. Tuo labiau, kad renderinimas man tiek ir tereikalingas, kad modelius parodyti, o ne kažkokias vizulkes kepti.
0 Taškai

Žinutės: 1310
Miestas: LONDON
Prisijungė: 2009-12-18
Geg 26
ramanauskius sako:
Pumper - supratau. As galvojau kad tu archvizu uzsiemi ar pan. Manau modeliu pardavimui tau jo pakanka.

Bet manau tau corona irgi labai turetu patikti - plius nekainuoja tiek kiek vray (kainos is marso).
0 Taškai

Master
Žinutės: 2102
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Geg 26
romullus sako:
Puikiai suprantu tą šoką po Mental Ray pirmakart pabandžius Corona - pats tai patyriau :] Man užteko vieno vakaro visiškai persijungti į Corona ir niekada nebesidairyti atgal.

Sutinku su Siger, kad su MR galima išgauti viską (beveik) ir dar daugiau kaip ir su Corona, bet tam turi būti 3D guru ir turėti šventojo kantrybę. Darbo efektyvumas ir malonumas tarp šitų dviejų renderių tiesiog nelygintinas. Jei aš dabar netekčiau galimybės dirbti su Corona, prie MR jau nė už ką nebegrįžčiau, geriau jau mokyčiaus Vray...

Dabar į temą - šaunus testas, čia tikriausiai be renderis posto, ar klystu?

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 299
Miestas: Panevėžys
Prisijungė: 2004-06-05
Geg 26
Pumper sako:
Jo viskas sureguliuota realiu laiku pačioj Coronoj (kontrastas, spalvingumas, juodos gylis, glow ir streaks), tik sharpness šiek tiek uždėjau photoshope.

Renderio nustatymai visi default. Šviesumas, dof ir kt. su corona kamera nustatyta, o dirbo ~55 minutes su 4770k (45 pass'ai, 7,1 proc. noise likutis).

Paskutinis redagavo: Pumper Gegužės 26, 15:14

0 Taškai

Master
Žinutės: 2102
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Geg 26
romullus sako:

Pumper sako:


Renderio nustatymai visi default. Šviesumas, dof ir kt. su corona kamera nustatyta, o dirbo ~55 minutes su 4770k (45 pass'ai, 7,1 proc. noise likutis).


Kitakart kai renderinsi su tokia siaura ryškumo zona (DOF), numesk GIvsAA iki kokių 4, per tas pačias 55 minutes gausi kokius 200 passų ir 3% noise.

Lauksim kitų bandymų su Corona ;]

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 1310
Miestas: LONDON
Prisijungė: 2009-12-18
Geg 27
ramanauskius sako:
iki 4 nemanai, kad nors 8 reiktu palikti :) ? Ar cia jei viena objekta scenoj turi tai limpa? O jei renderini DOF visam interjere nemanai, kad 4 butu per mazai.?

:)
0 Taškai

Žinutės: 299
Miestas: Panevėžys
Prisijungė: 2004-06-05
Geg 28
Pumper sako:
Tie trys atskiri renderiukai dabar daryti su 4, tai nežinau, kiek čia vaizdo kokybė nukentėjo, bet greitis tai smarkiai išaugo.
0 Taškai

Master
Žinutės: 2102
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Geg 28
romullus sako:

ramanauskius sako:

iki 4 nemanai, kad nors 8 reiktu palikti :) ? Ar cia jei viena objekta scenoj turi tai limpa? O jei renderini DOF visam interjere nemanai, kad 4 butu per mazai.?

Interjere 4 tikrai gali būti mažoka. Jei DOF nelabai didelis, tai greičiausiai ir default GIvsAA bus gerai, o gal net ir kilstelt nepamaišytų. Čia jau nuo situacijos priklauso.


Pumper sako:

Tie trys atskiri renderiukai dabar daryti su 4, tai nežinau, kiek čia vaizdo kokybė nukentėjo, bet greitis tai smarkiai išaugo.

Vaizdo kokybė nuo to nenukentės, skirsis tik laikas per kurį renderis apsivalys nuo noise iki priimtino lygio. GIvsAA ir LSM spinneriai nurodo rendereriui kaip paskirstyti semplus. Jei tavo scenoje dominuoja GI (sudėtingas interjeras, nedideli langai), tai gera mintis būtų kilstelti GIvsAA ir skirti daugiau semplų GI skaičiavimams per vieną passą. Jei scena reikalauja daug antialisingo (stiprus DOF ar MB, sudėtingos tekstūros), tai atvirkščiai, GIvsAA galima sumažinti, taip reliatyviai daugiau semplų per passą paliekant AA skaičiavimams. LSM galima reguliuoti kai scenoje dominuoja direct lightingas.

Šiaip 1.7 versijoje žadama padaryti automatinį GIvsAA, tai renderio nustatymų reguliavimas Coronoje pataps suvis rudimentiniu reiškiniu :]

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 299
Miestas: Panevėžys
Prisijungė: 2004-06-05
Geg 28
Pumper sako:
Pasidariau testus su 4, 8, 12 ir 16 GIvsAA, tai kokybė gerėja su didesniu santykiu:

i.imgur.com/0eKRBoq.png
0 Taškai

Master
Žinutės: 2102
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Geg 28
romullus sako:
Turi omeny, kad noise mažėja? Bet tai logiška, nes tavo testai turi labai skirtingus render time. Būtų keista jei renderintų dvigubai ilgiau ir būtų tiek pat noisy. Coronos noise level yra tik apytikris indikatorius ir nelabai tinka testams daryti. Daug geriau būtų užstatyti vienodą laiko limitą ir paleisti renderinti su skirtingais nustatymais. Tuomet aiškiai būtų matyti, kad renderis su X GIvsAA per Y laiko tarpą turi mažiau/daugiau noiso, nei renderis su Z GIvsAA per tą patį laiką. Bet vėlgi, lyginti reiktų ne pagal rodomą noise level, bet vizualiai įvertinant kiek apsivalė paveiksliukas kiekvienu atveju.

Paskutinis redagavo: romullus Gegužės 28, 19:46

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 299
Miestas: Panevėžys
Prisijungė: 2004-06-05
Geg 28
Pumper sako:
Raitant renderius vieną po kito akivaizdu, kad apšvietimas ir noise yra praktiškai identiški (ir renderinau nustatęs noise level 5% limitą). Skiriasi detalumas: prie 4 GIvsAA metalo suraižymai daugiau susilieję, kaip kad mažesnio bitrate JPG atrodo lyginant su aukštesniais nustatymas - ir kuo didesnis GIvsAA, tuo daugiau smulkių detalų matosi.

Pridedu GIF - kad ir suspausta kokybė, bet vis tiek matosi skirtumai.

0 Taškai

Master
Žinutės: 2102
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Geg 28
romullus sako:
Chm idomiai čia. Pirma mintis buvo, kad prie 4-ių, renderis gavo daugiau aliasingo semplų ir dėl to tekstūros atrodo "minkštesnės", bet tokio skirtumo tikrai neturėtų būti, juolab kad prie 16-os GIvsAA, passų gavosi 60 - daugiau nei pakankamai aliasingui padaryti savo darbą. Daugiau nieko nekeitei tarp tų renderių? Pavyzdžiui image filteringo?

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Master
Žinutės: 2102
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Geg 29
romullus sako:
Gal denoise buvai įjungęs?

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 299
Miestas: Panevėžys
Prisijungė: 2004-06-05
Geg 29
Pumper sako:
Yep, denoise įjungtas.
0 Taškai

Žinutės: 299
Miestas: Panevėžys
Prisijungė: 2004-06-05
Geg 29
Pumper sako:
Pasidariau be denoise, tai jo, su GIvsAA 4 gaunasi aštresnis vaizdas nei su 16+denoise, tik tiek, kad matosi ne visai švarus renderis. "Remove fireflies" geras kompromisas, nes aštrumo nesumažino, bet nuėmė šiek tiek išsišokėlių pixelių.
0 Taškai