Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Smulkūs klausimai apie Zbrush.

Forumai3DZ-BrushSmulkūs klausimai apie Zbrush.

Žinutės: 60
Prisijungė: 2010-08-18
Lap 23, 2010
Simauskas sako:
Turiu kelis gyvenimiškus klausimus.

Kartais taip išeina, kad sculptinant vieną mešo pusę, kita pusę savaime išsigaubia į vidų, vaizdas, lyg brushas kabintų poligonus esančius kitoje pusėje. Gal aiškiau bus paveiksliuke:
lh3.ggpht.com/_DPz3rmWME7c/TOsEzWX6VzI/AAAAAAAABLc/Fe4tVU-a5-M/0001.jpg
Čia tiesiog reikia nuo pat pradžių protingai minkyt mešą, kad to išvengt? O gal tiesiog pasiknaisiot po nustatymus giliau?..

Ir antras dalykas. Kai importavau modelį iš maxo, kelis kart subdivide padariau, ir tuomet ant viršaus naudojau Smooth brushą. Pradėjo darytis kokie tai pokštai, nors, atrodo, kad smooth kaip tik tokius pokštus nukenksminti skirtas.. lh5.ggpht.com/_DPz3rmWME7c/TOsEzfdkuyI/AAAAAAAABLg/9EP6cfafED4/0002.jpg
Gal tiesiog faill'as topologijoje ir tiek?.
0 Taškai

Žinutės: 517
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Lap 23, 2010
Armians sako:
pirmas tai - brush -> auto masking -> BackfaceMask ijunk
o antras, turedamas omeny smoothBrush - tai ispaudus shifta? galbut nustatyta ne Zadd, o Zsub? nors velnias zino kas ten gali but
parodyk del visa ko ir topologija, nors nemanau kad cia beda
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1390
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Lap 23, 2010
SSSR sako:
bandykis smooth'int nuo "low rez" sublvl ir kilk i virsu :)

Paskutinis redagavo: SSSR 2010-11-23, 15:10

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 1024
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Lap 23, 2010
gestis sako:
Įsirašyk ZB 4, nes mačiau vis dar 3-ą naudoji. Man irgi taip taip nutikdavo, kai naudoji tam tikrus brushus (tiksliai nepamenu kokius), spaudi Shift - ir tau ne smoothina, o kažką kito daro. O su ZB 4 dabar lyg ir viskas tvarkoje. Vis dėlto, net ir būnant su ZB 3, bei turint Simple Brush, Clay Brush, Smooth'as turėtų veikti taip kaip ir tikiesi.
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1390
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Lap 23, 2010
SSSR sako:
vietoj smooth galim nustatyt belenka :]]] tiek 3 tiek 4 versijoj jaigu belenka prispaudineji paskuj taip ir buna

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 517
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Lap 23, 2010
Armians sako:
ai net nepastebejau kad senas zbrushas
ir net ne 3.5 o 3.1..... MESK LAUK! x] 4 viskauo geresnis, patikek
0 Taškai

Žinutės: 60
Prisijungė: 2010-08-18
Lap 23, 2010
Simauskas sako:
Brusho BackfaceMask veikia puikiai, visokių naujų galimybių pateikė, dėkingas už šitą.
O dėl Smooth, tai nieko neprispaudinėjau, secondary brush nekeičiau. Pabandysiu nuo maziausio subdivision, arba maxe meshą pakoreguosiu.

O dėl Zbr4.. Net nežinau, kol rankutės negrabios, tai ir trečio užtenka. Ateis laikas, bus ir ketvirtas :]
0 Taškai

Žinutės: 60
Prisijungė: 2010-08-18
Lap 30, 2010
Simauskas sako:
Ar 4tas Zbrush mažiau crash'ina už 3čią?..
0 Taškai

Žinutės: 2466
Prisijungė: 2008-12-08
Lap 30, 2010
Rytis sako:
taip
0 Taškai

Žinutės: 60
Prisijungė: 2010-08-18
Sau 11, 2011
Simauskas sako:
Ar įmanoma kaip nors centruoti subtools pagal vieną ar kelias ašis?
Sakykim, turiu du vamzdžius ir noriu, kad jie išilgai susicentruotų į vieną ašį.
Kad apskritimų spindulių centrai būtų tame pačiame taške.
Nežinau kaip čia dar paaiškint :]
0 Taškai

Žinutės: 1024
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Sau 12, 2011
gestis sako:
Iš akies. Kai judini modelį, spausk "shift", tada galėsi pagal ašis tiksliai kamerą sucentruoti. Tada išjunk perspektyvą ir su transpose'riu (paspaudęs w ar r) galėsi pakankamai tiksliai suvesti taškus.
0 Taškai

Žinutės: 60
Prisijungė: 2010-08-18
Sau 12, 2011
Simauskas sako:
Heh, kada nors bus toks mygtukas...

Dėkui už naktinį atsakymą.
0 Taškai

Žinutės: 60
Prisijungė: 2010-08-18
Vas 5, 2011
Simauskas sako:
Gal kas patarimą, kaip zbrushe susukti varžto sriegį?
Radial symmetry neina per visą varžtą žemyn, nes kai kursorius nebe ant objekto, nieko ir nebevyksta.
0 Taškai

Žinutės: 805
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
Vas 5, 2011
irisas sako:
pasidaryk greitai photoshope ar siaip paint'e varzto sriegio maske ir uzdejes isextrudink :) . siapi visi pasauly sutinka kad tokiems dalykams geriausiai tinka ne zbrsuh o 3d modeliavomo programos. o jei jau nori lb su zbrsuh tai jei zbrush4 turi pabandyk toki dalyka kaip shadow box. turetu greit padet padaryt.
0 Taškai

Žinutės: 1024
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Vas 5, 2011
gestis sako:
@ Simauskas

Taip susukti galima greitai ir be didelių sugebėjimų:



Jei tinka, tai galiu išduoti paslaptį. :)

Paskutinis redagavo: gestis 2011-02-05, 21:40

0 Taškai

Žinutės: 591
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-09-29
Vas 5, 2011
Grubber sako:
kažkoks netikroviškas :)

--

Kada ledus laižysim?
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1390
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Vas 5, 2011
SSSR sako:
Simauskas panarsyk po "deformation" lista :) )) ten yra toks dalykas kaip "twist" ir kitu deformation toolsu:]
ir pati operacija irgi gana nesudetinga(priklauso kokiu rezultatu reikia)

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 591
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-09-29
Vas 5, 2011
Grubber sako:
zbrushcentral.com/showthread.php?t=91584
Nusileisk šiektiek žemiau ten yra mini pamokėlė kaip varžtą daryt :)

--

Kada ledus laižysim?
0 Taškai

Žinutės: 1425
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Vas 6, 2011
krz3d sako:
O kodel tau butinai zbrushe? Gi labai svaistysis resursai kai turesi viena varzta subdividint n kartu vien del to kad lygiau krastai atrodytu, o maxe dar ir krastus uzbevelint graziai iseitu
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 925
Prisijungė: 2008-03-31
Vas 6, 2011
Augis sako:
Ot skulptoriai, nesugalvočiau varžto daryti Zbrushe :)
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.